Tidsbestilling:
AKUTTID KUN EFTER TELEFONISK HENVENDELSE.
Alle henvendelser, vedrørende akut opstået sygdom, vurderes med henblik på behov for akut tid samme dag.
Konsultation kun efter forudgående tidsbestilling.
Der kan IKKE bestilles tid på e-portalen til: 1. graviditetsundersøgelser, attester, større helbredsundersøgelser, spiraloplægning, årskontrol, henvisning til psykolog, psykiske problematikker og sygemeldinger. Disse undersøgelser bestilles telefoniske ved sekretæren.
Tidsbestilling og receptfornyelse via telefon mellem kl. 10.00 – 12.00.
E-mail konsultation:
Kun enkelte/korte spørgsmål og svar. Kan ikke anvendes ved akutte eller komplicerede problemstillinger. E-mails besvares efter vurdering af læge, sygeplejerske eller uddannelseslæge.
Svartid: Op til 5 arbejdsdage. E-konsultationen lukkes ned i weekenden, samt hvis den enkelte læge har fri/ferie eller er på kursus.
Medicinbestilling:
Fast medicin kan bestilles via hjemmesidens receptbestillings-modul, samt ved telefonisk kontakt til klinikken. Ekspeditionstid op til 5 hverdage ved bestilling på e-portalen, så bestil inden medicinen er opbrugt.
OBS: Regler fra Sundhed styrelsen vedr. vanedannende medicin. Sundhedsstyrelsen har besluttet, at recepter på sovemedicin, morfinpræparater og beroligende medicin kun kan fås ved personlig konsultation med fremmøde. Derfor er det IKKE muligt at bestille eller forny denne medicin telefonisk eller via hjemmesiden. Der skal lægges en behandlingsplan ved din faste læge.
Hvis du bliver behandlet og kontrolleret ved AK-klinikken, Sygehus-ambulatorium eller speciallæge, skal denne medicin fornyes derfra.
Du kan kommunikere online med os via hjemmesidens selvbetjening eller Min læge app.
Min Læge kan hentes i Google Play eller App Store.
For mere information besøg https://minlaegeapp.dk/